Veelgestelde vragen
De levertijd is langer dan verwacht. Hoe kan dat?
De levertijden bij de producten zijn een indicatie. Door verschillende omstandigheden kan deze levertijd wijzigen. Denk hierbij aan productieproblemen of transportproblemen. Philips heeft magazijnen door heel Europa. Hierdoor kan het zijn dat jouw product(en) een langere reis moeten afleggen.
Mocht je vragen hebben over je levertijd neem dan vooral contact met ons op.
Welke lampen zijn er nodig voor mijn project?
Welke lampen je nodig hebt voor je project is afhankelijk van de situatie.
Onze experts helpen je graag met professioneel lichtadvies.
Wat voor informatie is er nodig voor een lichtadvies?
Wij willen onder andere graag het volgende weten:
- De huidige situatie (lichtbronnen en armaturen)
- Wat voor bedrijf je hebt en welke werkzaamheden er worden uitgevoerd
- Aan welke eisen de ruimte(s) moeten voldoen
- Welke andere wensen er nog zijn
- Om juiste lichtberekeningen te kunnen maken ontvangen wij graag bouwtekeningen en de hoogte van de ruimte
Wat kost een lichtadvies voor mij?
Ons advies is gratis!
Moet ik een groot project hebben om lichtadvies aan te vragen?
Nee, wij maken voor elk bedrijf een passend lichtadvies. Van 1 ruimte met een paar armaturen tot een compleet kantoorpand of fabriekshal met tientallen of honderden armaturen.
Wij hebben lichtplannen gemaakt voor onder andere:
- Kledingwinkels
- Bakkerij
- Supermarkten
- Industriële bedrijfshallen
- Garage
- Sportscholen
- Padel
- Kantoor
- Slijterij
- Gezondheidscentrums
- Scholen
- Kapsalons
En nog veel meer!
Staat jouw bedrijf er niet tussen? Neem snel contact met ons op, dan helpen we je verder!
Wie kan een lichtadvies aanvragen?
Wij adviseren elk bedrijf over verlichting. Dan kan je denken aan een installateur, architect, winkeleigenaar of een zelfstandig ondernemer met een bedrijfshal. Elk bedrijf die vragen heeft over verlichting kan bij ons terecht.
Installeren jullie ook de verlichting?
Nee, wij installeren niet. Wel kunnen wij je in contact brengen met installatiebedrijven (uit jullie regio) waarmee wij samen werken.
Wat is lichtadvies?
Lichtadvies kan een telefonisch advies zijn, of een uitgebreider advies via de mail. Bijvoorbeeld over het toepassen van de juiste LED alternatieven, een lichtplan, een lichtberekening en een besparingsadvies.
Elke vraag / project krijgt advies op maat.
Kan ik een offerte aanvragen bij Lichtunie?
Heb je vragen over grote volumes of zou je graag een offerte ontvangen? We helpen graag bij het vinden van de juiste verlichting. Met onze expertise geven we je graag een passend advies
Bezorger gemist?
Wanneer je niet aanwezig bent om het pakket in ontvangst te nemen zal de pakketbezorger een niet-thuis-kaart in de bus achterlaten. Op deze kaart vindt je instructies voor het inplannen van een nieuwe leverpoging. Bij meerdere mislukte afleverpogingen zal jouw bestelling vanuit het depot van de vervoerder terug naar ons worden gestuurd, als gevolg zullen wij je verzoeken de verzendkosten nogmaals over te maken voor een nieuwe zending.
Om dit te voorkomen raden wij aan het pakket op een adres te laten leveren waarvan je zeker bent dat het kan worden ontvangen, bijvoorbeeld een werkadres.
Heb je nog vragen?
Laat het ons gerust weten!
Wij zijn op maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 17:00.
Je kunt ons uiteraard ook mailen! We zullen jouw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.