• Al ruim 40 jaar kennis in licht
  • Gratis verzending vanaf  €125 excl btw
  • Uitsluitend kwaliteit verlichting

Retourneren

Klik hier voor meer informatie over retourneren

Bestellen en betalen

Klik hier voor meer informatie over bestellen en betalen van je order.

Verzenden en bezorging

Klik hier voor meer informatie over de verzendkosten en de bezorging van bestellingen.

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze kortingsacties, nieuwste producten en exclusieve aanbiedingen!

Veelgestelde vragen

Kan ik als consument ook bestellen?

Je kan bij ons een bestelling plaatsen als consument.

Betaal ik ook verzendkosten in Nederland?

Voor orders met een orderwaarde onder €25,00 excl. btw brengen wij €11,20 excl. btw verzendkosten in rekening.

Bij orders met een order waarde onder €125,00 excl. btw brengen wij €7,40 excl. btw verzendkosten in rekening.

Deze worden duidelijk in de winkelwagen getoond.

Alle orders met een waarde boven € 125,00 excl. btw worden franco geleverd.

 

Wat moet ik doen als ik een kapot artikel heb ontvangen?

Wat vervelend dat je een klacht hebt over een product wat je bij ons hebt gekocht. We kijken natuurlijk graag met je mee naar een oplossing! Om jouw aanvraag te kunnen beoordelen hebben we een aantal gegevens nodig:

  • Duidelijke omschrijving + foto’s van jouw klacht/het defect;
  • Je aankoopbewijs (ordernummer/factuurnummer)

We willen je vragen om bovenstaande door te mailen naar info@lichtunie.nl. We nemen dan binnen één werkdag contact met je op over de verder afhandeling.

Wanneer krijg ik mijn digitale factuur?

Zodra jouw bestelling de deur uitgaat bij ons, wordt ook de factuur verzonden naar je mail adres. Dit kan uiterlijk 2 werkdagen duren.

 

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Bij ons staat service hoog ik het vaandel! Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen.

Je kan via de volgende manieren met ons in contact komen:

We zullen dan samen tot een passende oplossing proberen te komen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je jouw bestelling wilt annuleren, is dit alleen mogelijk als de order nog niet is verwerkt.

Wij adviseren je de annulering zo spoedig mogelijk telefonisch kenbaar te maken via 0348-404680.

Als de bestelling al is verwerkt, kun je na ontvangst van het pakket een retourformulier aanvragen om het pakket weer aan ons te retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor jouw rekening.

Hoe maak ik een Lichtunie account aan?

Klik hier om je account te registreren.

 

Neem contact met op ons

Vul je gegevens hiernaast in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Contactgegevens

Waardsedijk Oost 16 | 3417 XJ Montfoort

Vul hier je gegevens in: