• Al ruim 40 jaar kennis in licht
  • Gratis verzending vanaf  €125 excl btw
  • Uitsluitend kwaliteit verlichting

Veelgestelde vragen

Kan ik een offerte aanvragen bij Lichtunie?

Heb je vragen over grote volumes of zou je graag een offerte ontvangen? We helpen graag bij het vinden van de juiste verlichting. Met onze expertise geven we je graag een passend advies

 

 

Bezorger gemist?

Wanneer je niet aanwezig bent om het pakket in ontvangst te nemen zal de pakketbezorger een niet-thuis-kaart in de bus achterlaten. Op deze kaart vindt je instructies voor het inplannen van een nieuwe leverpoging. Bij meerdere mislukte afleverpogingen zal jouw bestelling vanuit het depot van de vervoerder terug naar ons worden gestuurd, als gevolg zullen wij je verzoeken de verzendkosten nogmaals over te maken voor een nieuwe zending.

Om dit te voorkomen raden wij aan het pakket op een adres te laten leveren waarvan je zeker bent dat het kan worden ontvangen, bijvoorbeeld een werkadres.

Ik heb een vraag over Bancontact?

Bancotact is de meest makkelijke en veilige manier om online te betalen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met Bancotact wenst te betalen, vervolgens selecteer je de bank waarbij je bent aangesloten. Daarna word je automatisch doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht gelijk klaar staat. De bank verzoekt je dan een aantal gegevens in te vullen en de betaling te autoriseren. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij versturen direct je bestelling.

Ik heb een vraag over kopen op rekening?

Je kunt bij ons een bestelling plaatsen die je pas na levering van de bestelde producten hoeft te betalen. Op de afrekenpagina kies je dan voor de betaalmogelijkheid ‘zakelijk Achteraf betalen’. Voor betalen middels ‘Achteraf betalen’ hebben wij gegevens van je nodig die wij bij andere betaalmogelijkheden niet van je verlangen. Deze gegevens worden enkel gebruikt door onze betaalpartner Biller om te controleren of  jouw aanvraag voor ‘Achteraf betalen’ wordt geaccepteerd. Na acceptatie nemen wij jouw bestelling direct in behandeling en zullen wij deze aan je verzenden volgens de aangegeven levertijden. je ontvangt van Biller een factuur met een betaallink. De factuur dient binnen 30 dagen ná ontvangst van je bestelling aan Biller te zijn voldaan.

Ik heb een vraag over vooraf betalen via bankoverschrijving?

Ook kun je ervoor kiezen om de betaling via bank overschrijving te voldoen. Je krijgt na het plaatsen van de bestelling een pro forma factuur per e-mail toegstuurd in PDF-formaat. Indien we 7 dagen na het plaatsen van de bestelling nog geen betaling hebben ontvangen, zullen wij je een e-mail sturen ter herinnering van je order. Je kunt de betaling overmaken naar IBAN: NL37ABNA0408275707 t.n.v Lichtunie. Vermeld altijd het bestel- en factuurnummer. Jouw bestelling wordt verwerkt zodra de betaling is ontvangen. Dit kan 2-4 werkdagen duren.

Let op: de bestelling wordt pas verzonden na de verwerking van je betaling. Het kan tot 4 werkdagen duren voordat wij een betaling hebben ontvangen. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest kan de levertijd langer duren dan normaal.

Ik heb een vraag over iDEAL?

Met iDEAL kun je veilig en gemakkelijk online betalen. Afrekenen doe je in de vertrouwde betaalomgeving van je bank. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Vervolgens selecteer je de bank waarbij je bent aangesloten. Daarna word je doorgeleid naar je bankomgeving waar de betaalopdracht gelijk klaar staat. De bank vraagt je een aantal gegevens in te vullen en de betaling te autoriseren. Het bedrag wordt vervolgens direct van je betaalrekening afgeschreven en wij versturen direct je bestelling.

Op welke dagen bezorgt Lichtunie?

Onze vervoerder Transmission bezorgt standaard van maandag tot vrijdag.

  • Maandag voor 14:00 uur besteld, dinsdag geleverd
  • dinsdag voor 14:00 uur besteld,  woensdag geleverd
  • woensdag voor 14:00 uur besteld, donderdag geleverd
  • Donderdag voor 14:00 uur besteld, vrijdag geleverd
  • Vrijdag voor 14:00 uur besteld, maandag geleverd

Op aanvraag is een zaterdaglevering mogelijk. Neem hiervoor contact op via info@lichtunie.nl

Welk vervoersbedrijf gebruikt Lichtunie?

Wij maken gebruik van Transmission.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dat is mogelijk tijdens onze openingstijden van maandag tot en met vrijdag van 08.00-17.00. Dit kan je aangeven bij je bestelling in onze webshop of geef het duidelijk aan bij je bestelling via de telefoon of mail.

Wij zitten gevestigd op Waardsedijk Oost 16 in Montfoort.

Word ik op de hoogte gehouden van de bezorging?

Via onze vervoerder krijg je een track en trace e-mails als je order ons magazijn heeft verlaten. Wij hebben geen invloed op de planning van de vervoerder.

Heb je nog vragen?
Laat het ons gerust weten!

Wij zijn op maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 17:00.

Je kunt ons uiteraard ook mailen! We zullen jouw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Vul hier het formulier in