• Al ruim 40 jaar kennis in licht
  • Gratis verzending vanaf  €125 excl btw
  • Uitsluitend kwaliteit verlichting

Per leverancier en product kan dit verschillen tussen de 2 en 5 jaar. Wij komen graag in contact met je om je te voorzien van de juiste garantie termijn.

  • De producten moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn;
  • De producten moeten in de originele verpakking zitten;
  • Vermeld de producten die retour gaan op het retourformulier, en zorg dat deze in het pakket is bijgesloten;
  • Producten die op maat of speciaal voor je besteld zijn, kunnen niet geretourneerd worden;
  • Retourzendingen zonder retourformulier nemen wij niet in behandeling;

 

Wat vervelend dat je een klacht hebt over een product wat je bij ons hebt gekocht. We kijken natuurlijk graag met je mee naar een oplossing! Om jouw aanvraag te kunnen beoordelen hebben we een aantal gegevens nodig:

  • Duidelijke omschrijving + foto’s van jouw klacht/het defect;
  • Je aankoopbewijs (ordernummer/factuurnummer)

We willen je vragen om bovenstaande door te mailen naar info@lichtunie.nl. We nemen dan binnen één werkdag contact met je op over de verder afhandeling.

Wanneer je producten wil omruilen omdat je zelf een vergissing hebt gemaakt, dan ben je zelf aansprakelijk voor de kosten van een retourzending naar ons magazijn. Hebben wij de verkeerde producten afgestuurd, zijn er producten kapot / beschadigd of ontbreekt er iets in je bestelling? Dan vergoeden wij de kosten van de nieuwe verzending. Je mag uiteraard ook zelf je bestelling retour brengen naar ons magazijn. Hiervoor worden geen retourkosten berekend. Zorg wel dat je jouw retour van tevoren hebt aangemeld en het retourformulier is bijgevoegd.

Bij ons staat service hoog ik het vaandel! Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen.

Je kan via de volgende manieren met ons in contact komen:

We zullen dan samen tot een passende oplossing proberen te komen.