Meest gestelde vragen

We hebben een overzicht gemaakt van vragen die vaak worden gesteld of waarvan we weten dat ze belangrijk zijn.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats uw producten die u nodig heeft in uw winkelmandje. Als u alle gewenste producten heeft gevonden, dan kunt u naar de winkelwagen gaan rechts bovenaan de pagina. Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Dit kan als gast of u kunt gemakkelijk een account aanmaken. Heeft u al een account bij Lichtunie.nl? Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord en u hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik heb afgerekend?

Ja dat is zeker mogelijk! U kunt uw bestelling nog wijzigen als u nog geen verzendbevestiging heeft gehad. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Zodra uw bestelling de deur uitgaat bij ons, wordt ook de factuur verzonden. Deze sturen wij liever niet vooraf maar wanneer de bestelling volledig is afgerond. Dus ook als u al betaald heeft krijgt u de factuur van ons achteraf per mail.

Moet ik iets betalen voor het retour sturen van mijn product(en)?

U kunt u product uiteraard terug sturen mocht deze niet goed zijn. U betaald zelf de verzendkosten om deze retour te sturen. De retourvoorwaarden staan op onze site vermeld.

Hoe snel word ik terug betaald na het retourneren van mijn product(en)?

Zodra wij de retourzending gecontroleerd en verwerkt hebben, storten wij het geld terug. Dit staat binnen 2-4 werkdagen op uw rekening.

Wat doe ik als mijn product kapot of beschadigd zijn afgeleverd?

Wij streven er naar om uw bestelling heelhuids bij u te bezorgen. Dat doen we met name door de producten extra goed te verpakken. Tijdens het verzenden komt het helaas wel eens voor dat er iets kapot gaat. U kunt dan contact opnemen met onze klantenservice om hier een passende oplossing voor te vinden.

Waarom moet ik voor kleine bestellingen ook verzendkosten betalen?

Voor kleine orders onder de € 25,-  zijn de handelingskosten erg hoog. Omdat wij veel breekbare producten versturen en een handtekening voor ontvangst willen hebben, kunnen wij de producten alleen per pakket verzenden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen dan mijn factuuradres?

Ja dit is zeker mogelijk! U kunt op de site een ander bezorgadres opgeven. Wij raden ook aan een afleveradres op te geven waarvan zeker is dat het pakket ontvangen kan worden.

Waarom leveren jullie niet in de avond en de weekenden?

Onze vervoerder is Transmission en deze werken van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 16:00. U kunt uw pakket dus 5 dagen in de week laten bezorgen!

Hebben jullie ook een showroom?

Lichtunie.nl is enkel een online winkel en heeft geen fysieke winkel. Heeft u vragen over het retourneren, kijk dan op <>www.lichtunie.nl/retouren

Afhalen bij ons magazijn is enkel mogelijk wanneer de bestelling reeds geplaatst is. Uw bestelling word dan voor u klaar gelegd zodat u deze kunt afhalen wanneer het u uitkomt, uiteraard binnen onze openingstijden.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Vraag het onze klantenservice