Levering

  • Levering via TransMission (Bode Scholten)
    Uw bestelling wordt zorgvuldig door ons gepakt en verpakt. Uw bestelling wordt verzonden via Bode Scholten. Alle zendingen worden van maandag tot en met vrijdag geleverd. Wanneer u op vrijdag voor 14:00 uur een bestelling plaatst zal dit maandag bij u geleverd worden. Wanneer u vrijdag na 14:00 uur een bestelling plaatst, zal deze maandag verzonden worden en dinsdag geleverd. Doordat TransMission een eigen planning hanteert hebben wij geen invloed op het tijdstip van levering.
  • Afhalen
    U kunt uw bestelling ook afhalen bij ons magazijn. U betaalt dan uiteraard geen verzendkosten.

Levertijd

  • Vandaag besteld is morgen in huis
    Wanneer u voor 14:00 bestelt, heeft u uw bestelling de volgende werkdag in huis.
  • Vertraging
    Helaas kan het voorkomen dat een product niet meer voorradig is of speciaal voor u besteld is. Hierdoor kan vertraging in uw bestelling optreden. In dit geval nemen wij altijd contact met u op en zorgen voor een passende oplossing.

Verzendkosten

  • Verzendkosten in Nederland
    Bij bestellingen boven de €100,- (excl. btw en verwijderingsbijdrage), brengen wij geen verzendkosten in rekening. Uw bestelling wordt dan gratis naar u verstuurt. Wanneer een order lager is als €100,- brengen wij €7,95 (incl btw.) in rekening.
  • Verzendkosten in België
    Bij bestellingen naar België, brengen wij €14,95 in rekening. Alleen bij offertes of grotere aantallen kunnen we afwijken en brengen wij geen verzendkosten in rekening*.
  • Verzendkosten in Duitsland
    Wanneer u bestelt met verzending naar Duitsland, zullen wij ten allen tijde verzendkosten in rekening brengen. De kosten hiervan kunnen variëren afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket.*
  • When ordering with shipping to Germany we will at all times use shippingcosts. The costs of this may vary depending on the size and weight of the package.
  • *Let op: Bij grote pakketten naar het buitenland worden er extra verzendkosten verrekend, om te weten of u hier voor in aanmerking komt of hoeveel dit precies is kunt u altijd contact opnemen.

Bezorger gemist?

Wanneer u niet aanwezig bent om het pakket in ontvangst te nemen zal de pakketbezorger een niet-thuis-kaart in de bus achterlaten. Op deze kaart vind u instructies voor het inplannen van een nieuwe leverpoging.

Bij meerdere mislukte afleverpogingen zal uw bestelling vanuit het depot van de vervoerder terug naar ons worden gestuurd, als gevolg zullen wij u verzoeken de verzendkosten nogmaals over te maken voor een nieuwe zending. 
Om dit te voorkomen raden wij aan het pakket op een adres te laten leveren waarvan u zeker bent dat het kan worden ontvangen, bijvoorbeeld een werkadres. Indien het pakket bij de buren mag worden afgegeven gelieve dit aan te geven in de opmerkingen van de bestelling.

Projectmatige orders

In het geval van projectmatige orders zullen wij contact met u opnemen. Zo kunnen wij met u de datum van levering afspreken en rekening houden met eventuele andere wensen, bijvoorbeeld het bezorgen van de verlichting via ons eigen bezorgdienst.