Home / Klantenservice / Verzending en bezorging

Verzending en bezorging

Je vindt hier antwoord op al je vragen over de verzendkosten en de bezorging van een bestelling.

Verzendkosten

- Wanneer betaal ik verzendkosten


Bij Lichtunie betaal je bij een bestelling boven de €100,00 geen verzendkosten. Bij bestellingen tot €100,00 berekenen wij wel verzendkosten. Hieronder vind je een overzicht van alle kosten:

< €25,00 exclusief btw €8,22 exclusief btw
< €100,00 exclusief btw €6,57 exclusief btw

- Hoe hoog zijn de verzendkosten in België


Bij bestellingen naar België, brengen wij €14,95 exclusief btw in rekening. Alleen bij offertes of grotere aantallen kunnen we afwijken en brengen wij geen verzendkosten in rekening.

- Hoe hoog zijn de verzendkosten in Duitsland


Wil je jouw bestelling naar Duitsland laten verzenden? Dan zullen wij ten allen tijde verzendkosten in rekening brengen. De kosten hiervan kunnen variëren, afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket.

When ordering with shipping to Germany we will at all times use shippingcosts. The costs of this may vary depending on the size and weight of the package.

Bezorging

- Verzending en levering


Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 worden geplaatst, worden dezelfde werkdag nog verzonden mits voorradig. Jouw bestelling wordt zorgvuldig door ons gepakt en verpakt. Jouw bestelling wordt verzonden via TransMission. Het tijdstip van levering is afhankelijk van de planning van TransMission, hierop hebben wij geen invloed.

Leveringsoverzicht

Besteld voor 14.00 uur op: Bezorgdag
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Maandag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

- Bestelling volgen


Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij jouw pakket naar de vervoerder hebben verzonden. Vervolgens ontvang je op een later tijdstip nog een aparte e-mail van de vervoerder met een track & trace nummer om de zending te volgen.

- Bezorger gemist?


Wanneer je niet aanwezig bent om het pakket in ontvangst te nemen zal de pakketbezorger een niet-thuis-kaart in de bus achterlaten. Op deze kaart vindt je instructies voor het inplannen van een nieuwe leverpoging. Bij meerdere mislukte afleverpogingen zal jouw bestelling vanuit het depot van de vervoerder terug naar ons worden gestuurd, als gevolg zullen wij je verzoeken de verzendkosten nogmaals over te maken voor een nieuwe zending.

Om dit te voorkomen raden wij aan het pakket op een adres te laten leveren waarvan je zeker bent dat het kan worden ontvangen, bijvoorbeeld een werkadres.

- Afhalen


Je kunt jouw bestelling ook afhalen bij ons magazijn. Je krijgt een melding als je bestelling klaar ligt om af te halen. Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten.

- Projectmatige orders


In het geval van projectmatige orders zullen wij contact met je opnemen. Zo kunnen wij met jou de datum van levering afspreken en rekening houden met eventuele andere wensen, bijvoorbeeld het bezorgen van de verlichting via ons eigen bezorgdienst.