Home / Klantenservice / Retouren

Retourneren

Je vindt hier antwoord op al je vragen over ons retourbeleid van een bestelling.

Retourbeleid

Uiteraard kun je de door jouw bestelde producten ruilen of retourneren. Wanneer je producten wil omruilen omdat je zelf een vergissing hebt gemaakt, dan ben je zelf aansprakelijk voor de kosten van een retourzending naar ons magazijn. Hebben wij de verkeerde producten afgestuurd, zijn er producten kapot / beschadigd of ontbreekt er iets in je bestelling? Dan vergoeden wij de kosten van de nieuwe verzending. Je mag uiteraard ook zelf je bestelling retour brengen naar ons magazijn. Hiervoor worden geen retourkosten berekend. Zorg wel dat je jouw retour van tevoren hebt aangemeld en het retourformulier is bijgevoegd. Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je het onderstaande formulier invullen voor een retouraanvraag.

De volgende retourvoorwaarden zijn van toepassing:

  • De producten moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn;
  • De producten moeten in de originele verpakking zitten;
  • Vermeld de producten die retour gaan op het retourformulier, en zorg dat deze in het pakket is bijgesloten;
  • Producten die op maat of speciaal voor je besteld zijn, kunnen niet geretourneerd worden.

Na verwerking van jouw retour wordt het bedrag van de retour gestuurde producten z.s.m. terug gestort. Dit kan ongeveer 2-4 werkdagen duren.

Een klacht of defect melden

Wat vervelend dat je een klacht hebt over een product wat je bij ons hebt gekocht. We kijken natuurlijk graag met je mee naar een oplossing! Om jouw aanvraag te kunnen beoordelen hebben we een aantal gegevens nodig:

  • Duidelijke omschrijving + foto’s van jouw klacht/het defect;
  • Je aankoopbewijs (ordernummer).

We willen je vragen om bovenstaande door te mailen naar info@lichtunie.nl. We nemen dan binnen één werkdag contact met je op over de verder afhandeling.

Retourformulier aanvragen